dinsdag 6 december 2011

Moondust in your hair (proest)

Hihi, deze heb ik gisteren met het popkoor ingestudeerd. Het eerste deel dan. Klinkt prachtig hoor, meerstemmig, maar wat een tekst. Ook al komt het dan uit 1969. Het spijt me, maar ik geloof niet dat er zulke mannen zijn. Of misschien ben ik gewoon nog nooit zoooo verliefd geweest. Hahahaha.  (In elk geval werd zij er ook niet blij van, aangezien ze aan de anorexia is gestorven.) Ik bedoel:
 
'On the day that you were born the angels got together
And decided to create a dream come true
So they sprinkled moon dust in your hair
Of golden starlight in your eyes of blue'

En dan vandaag nog een tweede, die uit zo'n beetje dezelfde tijd is (nouja, 5 jaar later). Ook best een draak van een nummer. Vond ik begin jaren 90 wel erg leuk om op de gitaar te spelen. En ach, je kunt je er als puber (of postpuber) best iets bij voorstellen, natuurlijk ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten